سوئیت طبقه سوم ویو رودخانه

هتل آپارتمان در جاده چالوس - خوزنکلا - ۴ نفره

درباره اقامتگاه

رزرو هتل آپارتمان در جاده چالوس - خوزنکلا - 4 نفره
این اتاق 50 متری مستر با صبحانه رایگان در طبقه دوم یک ساختمان 4 طبقه 10 واحدی به همراه استخر و جکوزی سانسی، فاقد بالکن و آسانسور در یک مجموعه اقامتی در روستای خوزنکلا واقع شده است که تا شهر کرج حدود 20 کیلومتر فاصله دارد.
این سوئیت 50 متری فاقد بالکن دارای آشپزخانه (فاقد امکانات پخت و پز)، یک اتاق خواب، یک تخت 2 نفره، یخچال، یک مبل تخت خواب شو 2 نفره، پکیج شوفاژ، کولرآبی، حمام با سرویس فرنگی می باشد.
محیط اطراف مجموعه با دیوار محصور شده است و اقامتگاه فاقد پارکینگ اختصاصی می باشد ولی فضایی مجهز به دوربین مداربسته در محوطه روبه روی هتل قرار دارد که فضای مناسبی برای پارک خودرو است.
در طبقه همکف این مجموعه لابی، پذیرش 24 ساعته قرار دارد و مشاعات ساختمان، ورودی و محوطه مجهز به دوربین مدار بسته می باشد و نگهبان نیز در ورودی محوطه مستقر است.
در هتل آپارتمان صبحانه به صورت رایگان در بین ساعت 9:00 الی 11:00 صبح در هر اتاق سرو می شود همچنین امکان سفارش ناهار و شام با هماهنگی و پرداخت هزینه مجزا امکان پذیر است.
مهمانان می توانند با طی مسافت حدود 500 متر به سوپرمارکت و نانوایی دسترسی داشته باشند.
کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه خوب و دسترسی به اینترنت به صورت 4g می باشد.
لازم به ذکر است استخر سانسی هتل آپارتمان از شنبه تا سه شنبه به صورت رایگان و از 4 شنبه تا جمعه با هماهنگی قبلی و پرداخت هزینه جداگانه امکان پذیر است.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو

با امکان چت آنلاین با میزبان