اتاق سنتی در فریدن اصفهان - گل بانو

اتاق سنتی در فریدن اصفهان - گل بانو

درباره اقامتگاه

اجاره اتاق سنتی در داران فریدن اصفهان - گل بانو
این اتاق سنتی در یک مجموعه بوم گردی 6 واحدی با قدمتی 90 ساله است که دارای دستکنده ای قدیمی، رستوران و کافی شاپ، حیاطی فضا سازی شده و مناسب عکاسی در روستا داران با فاصله حدود 3 کیلومتری از فریدن واقع شده است.
این اتاق سنتی (فاقد امکانات پخت پز) دارای سرویس خواب سنتی است، همچنین حمام و سرویس ایرانی به صورت مشترک در حیاط قرار دارد.
از مشاعات اقامتگاه می توان به رستوران سنتی به همراه غذا محلی، کافی شاپ، دستکنده های قدیمی و حیاطی فضا سازی شده و مناسب عکاسی اشاره کرد، همچنین امکان سفارش غذا محلی در سه وعده، صبحانه، ناهار و شام با پرداخت هزینه جداگانه و هماهنگی جداگانه در این مجموعه ممکن است.
حیاط اقامتگاه با دیوار محصور شده و نگهبان 24 ساعته در محوطه سکونت دارد و همچنین جهت امنیت بیشتر مشاعات به دوربین مداربسته مجهز شده است.
گفتنی است با هماهنگی قبلی با میزبان امکان اجاره دربست سه اتاق کنارهم ؛ جواهر، جیران و گل بانو و یکی شدن این اتاق ها به کمک بازشدن در های میانی این واحدها نیز وجود دارد.
مهمانان گرامی می توانند برای تهیه مایحتاج روزانه خود از سوپرمارکت و نانوایی در فاصله حدود 100 متری اقامتگاه استفاده نمایند.
پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه خوب و دسترسی به اینترنت به صورت 4g می باشد.
از جمله اماکن گردشگری این منطقه می توان به دشت لاله های واژگون، منطقه حفاظت شده دالانکوه، ، بیشه زارهای سرسبز فریدن، کلیسای گئورگ فریدن، و به کلیسای گئورگ فریدن اشاره کرد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو