چشم انداز از داخل منزل

آپارتمان با چشم انداز ساحل در استانبول - بشیکتاش

درباره اقامتگاه

آپارتمان با چشم انداز ساحل در استانبول - بشیکتاش
این آپارتمان مبله یکخوابه با منظره زیبای دریا و پل بوغاز، در طبقه همکف یک ساختمان 4 طبقه 8 واحدی مجهز به وای فای رایگان و با دسترسی آسان به خدمات رفاهی و گردشگری در منطقه توریستی اورتاکوی بشیکتاش واقع شده است که تا ایستگاه اتوبوس و مرکز خرید معروف زورلو حدود 1 کیلومتر و تا مرکز خرید جواهیر و میدان تکسیم شهر زیبای استانبول حدود 5 الی 10 کیلومتر فاصله دارد.
آپارتمان در قسمت اروپایی نشین استانبول، نزدیک به ساحل دریا قرار دارد که دارای نشیمن، آشپزخانه با امکانات آشپزی، یک اتاق خواب با تخت دو نفره و حمام با سرویس فرنگی می باشد و سرایدار نیز در طبقه زیرهمکف سکونت دارد.
ساختمان های این منطقه فاقد پارکینگ اختصاصی است و مهمانان می بایست برای پارک خودرو از پارکینگ های عمومی کوچه که مجهز به نگهبان و دوربین مداربسته است، استفاده نمایند. همچنین امکان دسترسی به بازارچه، پارک، سوپرمارکت، نانوایی، رستوران، کافه و کلاب های معروب استانبول به صورت 24 ساعته در کوچه خیابانهای منتهی به ساختمان فراهم است.
خدمات دارای هزینه این واحد عبارتند از: ترانسفر فرودگاهی، تورهای گردشگری، کرایه اتومبیل و مترجم که جهت رفاه حال مهمانان در صورت تمایل با هماهنگی میزبان قابل استفاده است.
بشیکتاش یکی از قدیمی ترین و مشهور ترین محله های استانبول است که مهمانان می توانند تجربه ای متفاوت اقامتی را با جاذبه های دوست داشتنی آن داشته باشند. بازار محلی روباز، اسکله ساحلی، کافه رستوران های سنتی و جذاب با موسیقی زنده، موزه و مسجد اورتاکوی، کاخ توپکاپی، دولما باغچه، استادیوم بشیکتاش، محله ببک تنها بخشی از جاذبه های نزدیک به آپارتمان می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو