پذیرایی

سوئیت آپارتمان در استانبول - عثمان بی

درباره اقامتگاه

رزرو سوئیت آپارتمان در استانبول - عثمان بی
این سوئیت آپارتمان دو خوابه با فاصله حدود 2 کیلومتری تا میدان محبوب تکسیم و مرکز خرید جواهر در طبقه اول یک ساختمان 4 طبقه 5 واحدی (با 16 پله دسترسی) به همراه وای فای رایگان و نگهبان 24 ساعته در منطقه عثمان بی شهر استانبول واقع شده است.
سوئیت آپارتمان در نزدیکی هتل تکسیم اکسپرس قرار گرفته است که دارای پذیرایی، آشپزخانه با امکانات آشپزی، دو اتاق خواب با تخت های دو نفره و حمام با سرویس فرنگی و وان تک نفره می باشد.
واحدهای این ساختمان بصورت مسکونی است و نگهبان 24 ساعته در واحد نیم پیلوت طبقه آخر ساختمان مستقر می باشد، همچنین جهت برقراری امنیت، ورودی ساختمان مجهز به دوربین مداربسته است.
خدمات دارای هزینه اقامتگاه عبارتند از: ترانسفر فرودگاهی، تورهای گردشگری، مترجم، کرایه اتومبیل که در صورت تمایل با هماهنگی میزبان قابل استفاده می باشد.
این آپارتمان فاقد پارکینگ اختصاصی است و مهمانان گرامی می توانند از خیابان اطراف واحد و یا پارکینگ عمومی در فاصله حدود 400 متری استفاده نمایند، ضمنا فروشگاههای مواد غذایی، رستوران و ایستگاه مترو عثمان بی با حدود 100 الی 600 متری پیاده روی در دسترس است.
اگر می خواهید یک تجربه جذاب و مهیج از تفریحات آبی و دریایی به همراه موسیقی های زنده و محلی، کنسرت های شبانه، دیدن از مراکز تاریخی و مال های متنوع خارجی را داشته باشید قطعا استانبول بهترین انتخاب برای سفر و اقامت خواهد بود.
از مزایای این منطقه نیز دسترسی آسان آن به جاذبه های دیدنی و مراکز خرید می باشد بطوریکه فاصله تا مرکز خرید سی تی سنتر در نیشانتاشی، اسکله بشیکتاش و برج گالاتا حدود 3 کیلومتر است.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو