پذیرایی

اجاره سوئیت مبله در آبادان - مقیطیه

درباره اقامتگاه

اجاره سوئیت در آبادان - مقیطیه
این خانه مبله دو خوابه در جوار 13 سوئیت دیگر در محوطه ای دلباز و درختکاری شده به همراه آلاچیق های جذاب سنتی در روستای خوش آب و هوای مقیطیه واقع شده است که حدود 15 کیلومتر با شهر آبادان و حدود 20 کیلومتر با فرودگاه این شهر فاصله دارد.
این واحد دارای پذیرایی، آشپزخانه، دو اتاق خواب، حمام با سرویس ایرانی و سرویس فرنگی می باشد.
حیاط مجموعه محصور است و نگهبان به صورت 24 ساعته در محوطه که به صورت مشترک بین تمامی واحدها استفاده می شود مستقر است، همچنین به منظور برقراری و حفظ امنیت اقامتگاه به دوربین مداربسته مجهز شده است که مشاعات را پوشش می دهد.
در نظر داشته باشید آب لوله کشی اقامتگاه غیر قابل شرب است، لذا توصیه می شود مهمانان گرامی جهت آشامیدن با خود آب معدنی همراه داشته باشند، همچنین سوخت مصرفی اقامتگاه از طریق کپسول گاز مایع تامین می گردد.
به منظور تهیه مایحتاج روزانه، دسترسی به سوپرمارکت و نانوایی با پیمودن مسافتی در حدود 200 متر ممکن است، همچنین جهت رفاه حال مهمانان گرامی امکان خرید اقلام مصرفی از سوپرمارکت موجود در محوطه مجموعه نیز وجود دارد.
کیفیت آنتن دهی اپراتور همراه اول در مکالمه خوب و پوشش شبکه اینترنت نیز به صورت 4g می باشد، اما اپراتور ایرانسل فاقد آنتن دهی مناسب می باشد، همچنین اینترنت وای فای نیز به صورت رایگان در اختیار مسافرین عزیز قرار می گیرد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو

با امکان چت آنلاین با میزبان