سالن پذیرایی

آپارتمان مبله شیک در قشم - سام آلاله

درباره اقامتگاه

آپارتمان مبله شیک در قشم - سام آلاله
این واحد مبله دو خوابه شیک و نوساز در طبقه اول تا چهارم یک ساختمان چهار طبقه (8 واحدی) با آسانسور و پارکینگ مسقف در منطقه الهیه جزیره زیبای قشم واقع شده است.
واحد دارای سالن پذیرایی، آشپزخانه، دو اتاق خواب، سرویس بهداشتی ایرانی، سرویس فرنگی با حمام و بالکن دنج می باشد.
امکان تهیه تجهیزات پخت و پز غذای دریایی با هماهنگی میزبان ممکن است و مهمانان گرامی می توانند با پرداخت هزینه جداگانه از گشت جزیره و خدمات ترانسفر بهره‌مند شوند.
ساختمان مجهز به دوربین مداربسته و واحد نگهبانی 24 ساعته است.
شایان ذکر است آب مصرفی منطقه فاقد کیفیت لازم برای آشامیدن است لذا با خود آب معدنی همراه داشته باشید، همچنین سوخت مصرفی واحد از طریق کپسول گاز مایع تامین می گردد.
مهمانان عزیز می توانند با حدود 2 دقیقه پیاده روی به سوپرمارکت و نانوایی دسترسی داشته و مایحتاج روزانه خود را تهیه نمایند.
وضعیت خطوط شبکه تلفن همراه برای ایرانسل و همراه اول در مکالمه خوب و پوشش اینترنت به صورت 4g می باشد.
قشم بزرگ‌ترین جزیره ایران می باشد که در استان هرمزگان و در دل خلیج زیبای همیشه فارس قرار گرفته است. این جزیره زیبا به دلیل برخورداری از جاذبه های طبیعی، گردشگری و تجاری سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می نماید.
جاذبه های دیدنی و گردشگری قشم به دو دسته جاذبه های طبیعی و جاذبه های تاریخی تقسیم می شوند از جمله جاذبه های طبیعی جزیره قشم می توان به جنگل حرا ،دره ستارگان و...و از جمله جاذبه های تاریخی این جزیره می توان ،به قلعه پرتغالی ها،آب انبار بی بی ،سد گوران و....اشاره کرد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو