اجاره خانه ویلایی در قشم - دیرستان

اجاره خانه ویلایی در قشم - دیرستان

درباره اقامتگاه

اجاره خانه ویلایی در قشم - دیرستان
این خانه ویلایی بدون اتاق خواب در روستای خوش آب و هوای دیرستان واقع شده و تا مرکز شهر جزیره زیبای قشم حدود 40 کیلومتر فاصله دارد.
خانه دارای سالن پذیرایی، آشپزخانه، حمام با سرویس ایرانی می باشد، همچنین اقامتگاه دارای یک اتاق خواب می باشد ولی در آن قفل و غیر قابل استفاده مهمانان است.
محوطه حیاط با دیوار محصور شده است و میزبان نیز در محوطه اقامتگاه سکونت دارد، همچنین دروازه ورودی و حیاط با میزبان به صورت مشترک قابل استفاده است.
لازم به ذکر است سوخت اقامتگاه از طریق کپسول گاز مایع تامین می شود و آب مصرفی منطقه فاقد کیفیت مطلوب برای آشامیدن است لذا نیاز است مهمانان با خود آب معدنی جهت آشامیدن همراه داشته باشند اما میزبان آب آشامیدنی در اختیار مهمانان خود نیز قرار میدهد.
سفارش صبحانه، نهار و شام و انواع غذاهای محلی همچون نان رگاگ یا نان تموشی، نان خمیر، گوبولی گوشت، بریانی مرغ و خوراک میگو با پرداخت هزینه جداگانه و هماهنگی قبلی با میزبان امکان‌پذیر می باشد.
مهمانان عزیز می توانند با طی کردن مسافت حدود 300 متری به نانوایی و سوپرمارکت دسترسی داشته و مایحتاج روزانه خود را تهیه نمایند، همچنین کیفیت خطوط شبکه در ایرانسل و همراه اول برای مکالمه خوب و پوشش اینترنت در هر دو اپراتور به صورت 4g می باشد.
جزیره زیبای قشم با بهره مندی از جاذبه های دیدنی و گردشگری طبیعی و تاریخی همچون جنگل حرا، اسکله گردشگری کندلو، دره ستارگان، قلعه پرتغالی ها، آب انبار بی بی و سد گوران توجه گردشگران بی شماری را به خود جلب کرده است.
اقامتگاه پنج کیلومتر تا فرودگاه ،پنج کیلومتر تا ساحل، تا شیب دراز محل تخم گذاری لاک پشت ها و سرو غذا های دریایی ده کیلومتر، پنج کیلومتر تا اسکله گردشگری کندالو و جزیره هنگام و سایت دلفین ها و ساحل نقره ایی و ماهی اکواریوم، پنج کیلومتر تا جنگل حرا و ساحل سینگو و ساحل فردیس، پانزده کیلومتر تا گورزین و سهیلی برای سرو غذا های دریایی و بازارچه محلی فاصله دارد.
در این اقامتگاه طراحی نقش حنا با پرداخت هزینه جداگانه با هماهنگی قبلی انجام می شود.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو