خیابان اقامتگاه

اجاره سوئیت آپارتمان در تکسیم استانبول

درباره اقامتگاه

اجاره سوئیت آپارتمان در استانبول - تکسیم
این سوئیت مبله یکخوابه مجهز به وای فای رایگان، واحد پذیرش و نگهبانی در طبقه همکف یک هتل آپارتمان سه طبقه 7 واحدی (با پنج پله دسترسی) در فاصله 1 کیلومتری مترو و میدان تکسیم شهر استانبول واقع شده است.
هتل آپارتمان در منطقه اروپایی نشین استانبول قرار دارد که این سوئیت دارای پذیرایی، آشپزخانه (با امکانات آشپزی)، یک اتاق خواب با تخت دو نفره و یک نفره و حمام با سرویس فرنگی می باشد.
جهت تامین امنیت، ساختمان در قسمت مشاعات مجهز به دوربین مداربسته است و همچنین واحد نگهبانی و پذیرش از ساعت 9 صبح الی 10 شب در ساختمان حضور دارند.
خدمات دارای هزینه اقامتگاه عبارتند از: ترانسفر فرودگاهی، تورهای گردشگری، مترجم، کرایه اتومبیل که در صورت تمایل با هماهنگی میزبان قابل استفاده است.
لازم به ذکر است ساختمان فاقد پارکینگ اختصاصی می باشد ولی مهمانان گرامی می توانند از پارکینگ عمومی که در فاصله 600 متری قابل دسترس است استفاده نمایند، همچنین فاصله این سوئیت تا سوپرمارکت ، نانوایی و رستوران حدود 200 متر می باشد.
قدم زدن و پیاده روی در اطراف میدان معروف تکسیم و گشت و گزار در خیابان استقلال و مرکز خریدهای جذاب منطقه که تنها با چند دقیقه پیاده روی امکان پذیر است از مزیت های اقامت در این هتل آپارتمان می باشد.
مرکز خرید جواهیر نیز با دسترسی دو ایستگاه مترو از میدان تکسیم و همچنین کاخ دولما باغچه، اسکله کاپاتاش، کلیساها و بناهای تاریخی خیابان استقلال از دیگر مراکز دیدنی استانبول زیبا می است.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو