رزرو بوم گردی با حمام ترکی در نظرآباد - دو نفره

رزرو بوم گردی با حمام ترکی در نظرآباد - دو نفره

درباره اقامتگاه

رزرو بوم گردی در نظرآباد - عبدل آباد - دو نفره
این اتاق 6 متری با ظرفیت حداکثر سه نفره با طراحی چوبی و حمام ترکی (هزینه مجزا) در کنار 5 اتاق دیگر در یک مجموعه بومگردی در روستای عبدل آباد و با فاصله حدود 10 کیلومتری از تنکمان و فاصله حدود 50 کیلومتری از شهر کرج واقع شده است.
اتاق دارای سرویس خواب سنتی، پنکه می باشد و فاقد سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی است و حمام ترکی برای مهمانان قابل استفاده می باشد اما خدمات کامل حمام ترکی با هماهنگی قبلی و پرداخت هزینه 300 الی یک میلیون تومن امکان پذیر است.
اتاق فاقد امکانات پخت پز و آشپزی می باشد و تنها یخچال به صورت مشترک در رستوران در اختیار مهمانان قرار دارد.
محوطه مجموعه با دیوار محصور شده و ورودی و محوطه مجهز به دوربین مدار بسته می باشد، همچنین نگهبان 24 ساعته در محوطه مستقر است، میزبان نیز در همین محوطه حضور دارد.
از مشاعات اقامتگاه می توان به سرویس بهداشتی ایرانی، فرنگی، حمام اشاره کرد و استفاده از رستوران، کافه بازی، کافی شاپ، حمام ترکی، سفالگری با پرداخت هزینه مجزا امکان پذیر است.
گفتی است استفاده از دوچرخه برای مهمانان گرامی به صورت رایگان ممکن می باشد.
در این اقامتگاه سرو صبحانه، ناهار و شام (غذا نظیر کوفته، دمی گوجه و ...) با هماهنگی و پرداخت هزینه مجزا ممکن است.
مهمانان گرامی برای تهیه مایحتاج مورد نیاز خود می توانند از بوفه داخل مجموعه استفاده کنند و سوپرمارکت و نانوایی در فاصله حدود 200 متری از اقامتگاه نیز قابل دسترس می باشد.
کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه خوب و دسترسی به اینترنت برای ایرانسل به صورت 4g و برای همراه اول به صورت 3g است.
اقامتگاه تا هشتگرد حدود 30 کیلومتر و تا تهران حدود 80 کیلومتر فاصله دارد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو