نمای اقامتگاه

بوتیک هتل جنگلی با وان اختصاصی در سراوان

درباره اقامتگاه

بوتیک هتل در سراوان - کچا - با وان اختصاصی
این واحد مستر با ظرفیت حداکثر 4 نفر و امکاناتی نظیر وان تک نفره، صبحانه و اینترنت رایگان در محیطی دنج و جنگلی در روستایی از توابع دهستان سراوان بخش سنگر بنام کچا واقع شده که تا شهر رشت حدود 28 کیلومتر فاصله دارد.
این واحد 35 متری شیک ( فاقد امکانات پخت و پز و سرویس بهداشتی ایرانی ) که مجهز به وان تک نفره در سالن می باشد دارای یک تخت دو نفره، یخچال، تلویزیون، سیستم گرمایش از کف، اسپلیت دو منظوره و سرویس بهداشتی فرنگی با حمام می باشد.
مجموعه اقامتی که دور تا دور آن با فنس محصور شده در محیط بکر جنگلی واقع شده و میهمانان می توانند با توجه به دربی که در محوطه قرار دارد به این محیط سرسبز و رودخانه نزدیک به اقامتگاه دسترسی داشته و از طبیعت دلنواز منطقه نهایت بهره را ببرند.
از مشاعات این بوتیک هتل می توان به فضای نشیمن و دلباز حیاط، کافه و رستوران دنج با امکان سفارش غذای محلی البته با هماهنگی قبلی با میزبان و پرداخت هزینه جداگانه و سرویس بهداشتی ایرانی در محیط مجموعه اشاره کرد.
اقامتگاه مجهز به واحد نگهبانی و پذیرش است و دوربین مداربسته محوطه حیاط و سایر فضاهای عمومی مجموعه را تحت پوشش قرار می دهد.
از این مجموعه اقامتی می توانید با حدود 2 دقیقه پیاده روی به سوپرمارکت دسترسی داشته و اقلام مصرفی خود را تهیه نمائید، همچنین می توانید نان مصرفی خود را از رستوران مجموعه خریداری کنید.
مجموعه به دلیل جنگلی بودن فاقد آنتن دهی و اینترنت همراه برای هر دو اپراتور ایرانسل و همراه اول است. البته همان طور که در ابتدا عرض شد اقامتگاه مجهز به اینترنت وای فای است که به صورت رایگان در اختیار میهمانان قرار داده می شود.
کاروانسرای شاه عباسی، موزه و پارک جنگلی سراوان و بازار امام زاده هاشم از جمله جاذبه ها و اماکن دیدنی اطراف این منطقه است که هر ساله مورد توجه گردشگران بی شماری قرار می گیرد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو