تراس

اجاره سوئیت تراس دار در دالخانی - لیماکده

درباره اقامتگاه

اجاره سوئیت تراس دار در دالخانی - لیماکده
این سوئیت بدون اتاق خواب با حیاطی دنج در طبقه دوم با دسترسی حدود 15 پله یک ساختمان دو طبقه در محیط دنج و آرام روستای لیماکده در منطقه جنگلی دالخانی با فاصله حدود 45 کیلومتری از شهر توریستی رامسر واقع شده است.
حیاط اقامتگاه با دیوار کوتاه محصور شده و مجهز به دوربین مداربسته می باشد، همچنین میزبان در طبقه پایین با ورودی و محوطه مشترک سکونت دارد و در این اقامتگاه سرو غذاهای محلی در وعده ناهار و شام با هماهنگی از قبل و پرداخت هزینه مجزا امکان پذیر است.
سوخت اقامتگاه از طریق کپسول گاز مایع و گرمایش از طریق بخاری برقی و نفتی تامین می شود و
برای تهیه مایحتاج مورد نیاز اقامت، با طی مسافت 50 متر به سوپرمارکت قابل دسترسی است، همچنین روستا فاقد نانوایی می باشد و میهمانان گرامی باید از قبل تهیه و با خود به همراه داشته باشند.
کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور همراه اول و ایرانسل در مکالمه خوب و اینترنت برای ایرانسل به صورت 4g و برای همراه اول 3g است، همچنین وای فای رایگان در اختیار مهمانان قرار میگیرد.
تله کابین رامسر، ساحل ماسه‌ای صدف، شهر بازی رویاها، مجموعه توریستی ساحل پلازا، ییلاق زیبای جواهرده، پارک جنگلی صفارود و دالخانی از جاذبه های طبیعی و گردشگری اطراف اقامتگاه می باشند.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو