ویلا با استخر روباز و سرپوشیده آبگرم در ایزدشهر

ویلا با استخر روباز و سرپوشیده آبگرم در ایزدشهر

درباره اقامتگاه

اجاره ویلا با استخر آبگرم در ایزدشهر
این ویلا تریپلکس شش خوابه مستر با حیاطی دنج و امکاناتی نظیر استخر روباز و سرپوشیده آبگرم، ویدیو پروژکتور، میز ایرهاکی، میز بیلیارد اسنوکر و روف گاردن به همراه جکوزی و آتشدان در منطقه ای خوش آب و هوا در محمود آباد واقع شده است.
این ویلا با طراحی تریپلکس که دسترسی به آن از حیاط با پیمودن حدود 8 پله ممکن است در طبقه اول دارای سالن پذیرایی، آشپزخانه، سرویس بهداشتی ایرانی و یک اتاق خواب مستر با سرویس بهداشتی فرنگی و حمام است و در طبقه دوم دارای سالن نشیمن با میز بیلیارد، آشپزخانه، سه اتاق خواب مستر با سرویس فرنگی و حمام و تراس با چشم انداز زیبا می باشد، همچنین در طبقه سوم نیز شامل دو اتاق خواب مستر با سرویس فرنگی و حمام و روف گاردنی دنج مجهز به جکوزی ماساژور دار و آتشدان می باشد.
این ویلا دارای دو استخر ابگرم است که یک استخر روباز آبگرم با تصفیه اتوماتیک 24 ساعته به ابعاد 8 در 3.5 متر و عمق 1 الی 1.70 متر به همراه دوش صحرایی در محوطه حیاط آماده استفاده برای میهمانان است.
محیط اطراف حیاط این ویلا با دیوار بلند محصور شده و حدود 50 متر از مسیر منتهی اقامتگاه جاده به صورت خاکی است.
روف گاردن این ویلا با توجه به امکاناتی نظیر جکوزی و آتشده و همچنین با توجه به چشم انداز بی نظیر از طبیعت اطراف می تواند ساعات خوشی را در دورهمی هایتان فراهم آورد.
به منظور تهیه مایحتاج ضروری، نانوایی و سوپرمارکت در فاصله حدود 200 متری قابل دسترس است، به علاوه کیفیت خطوط شبکه تلفن همراه برای ایرانسل و همراه اول در مکالمه خوب و پوشش اینترنت در هر دو اپراتور به صورت 4g می باشد.
منطقه گردشگری دریاچه الیمالات، جنگل ایزدشهر، آبگرم لاویج، چمستان، آبشار آب پری، چشمه کشپل، چشمه آب گرم لاویج و کوهپایه های اطراف به همراه چشم انداز بی نظیر و بازارچه قدیمی از جاذبه های ایزدشهر است.
آسانسور موجود در ساختمان غیرفعال می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو