اجاره کلبه چوبی دوبلکس در تالش - سراگاه

اجاره کلبه چوبی دوبلکس در تالش - سراگاه

درباره اقامتگاه

اجاره کلبه چوبی دوبلکس در تالش - سراگاه
این کلبه چوبی دوبلکس یکخوابه در محیطی دنج و آرام در نزدیکی رودخانه و جنگل به همراه پل چوبی معلق و در فاصله حدود 3 کیلومتری دریاچه سراگاه با فاصله حدود 10 کیلومتری از شهر تالش واقع شده است.
کلبه به صورت نشیمن، آشپزخانه، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام در طبقه پایین و با دسترسی حدود 12 پله اتاق خواب و تراس با چشم انداز زیبا در طبقه بالا در اختیار میهمانان گرامی می باشد.
محیط اطراف مجموعه اقامتگاه با فنس محصور شده و میزبان نیز در همسایگی اقامتگاه سکونت دارد، همچنین در نظر داشته باشید کلبه ها با فاصله از یکدیگر قرار دارند.
سوپرمارکت و نانوایی برای تهیه مایحتاج مورد نیاز اقامت در فاصله حدود 1500 متری از اقامتگاه در دسترس شما است و همچنین در نظر داشته باشید که اب لوله کشی اقامتگاه از طریق چاه تامین می شود لذا به مهمانان گرامی توصیه می شود که آب معدنی به همراه داشته باشند.
کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه اپراتور همراه اول برای مکالمه عالی و اینترنت نیز به صورت 4g می باشد و ایرانسل فاقد کیفیت لازم جهت مکالمه و اینترنت می باشد.
روستا سراگاه در مجاروت دریاچه ای به همین نام قرار گرفته است که از فضا مناسبی جهت استراحت و تفریح آخر هفته برخوردار است، همچنین از دیگر مناطق دیدنی این منطقه می‌توان به جاده زیبای اسالم به خلخال، ییلاق مریان و آق اولر، آبشار زمرد حویق، قلعه صلصال، آبشار لاتون و جنگل‌های هیرکانی اشاره کرد که از هر کدام در فصل های مناسبشان می توان بازدید کرد.
حدود یک کیلومتر مسیر منتهی به اقامتگاه به صورت خاکی می باشد.
وجود پل معلق چوبی بر روی رودخانه فضای مناسبی را به جهت عکاسی مهمانان فراهم آورده است.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو

با امکان چت آنلاین با میزبان