رزرو اقامتگاه در سهیلی قشم - نخل

رزرو اقامتگاه در سهیلی قشم - نخل

درباره اقامتگاه

رزرو اقامتگاه در سهیلی قشم - نخل
این اتاق مستر با حداکثر ظرفیت 3 نفر، یکی از اتاق های این مجموعه اقامتی می باشد که در روستای سهیلی جزیره زیبای قشم واقع شده است.
اتاق دارای یک تخت دبل، یک تخت یک نفره و یک عدد سرویس رخت خواب سنتی، یخچال، اسپلیت و سرویس ایرانی با حمام می باشد، همچنین اتاق فاقد آشپزخانه است و میهمانان می توانند جهت گرم کردن غذا از آشپزخانه مرکزی این مجموعه استفاده کنند.
امکان سفارش صبحانه و انواع غذاهای محلی نظیر میگو دو پیازه، سوخاری میگو، قلیه ماهی و ... با هماهنگی قبلی با میزبان و پرداخت هزینه جداگانه میسر است.
از مشاعات اقامتگاه می توان به فضای نشیمن حیاط، آلاچیق و سرویس بهداشتی عمومی اشاره کرد.
محیط اطراف حیاط اقامتگاه با دیوار حصار شده است، همچنین سرایدار و نگهبان به صورت 24 ساعته در محوطه اقامتگاه حضور دارند.
قابل ذکر است محوطه اقامتگاه تنها فضای مناسب جهت پارک 4 خودرو را دارد لذا برای پارک خودرو در حیاط با میزبان هماهنگی قبلی صورت پذیرد، ضمنا کوچه فضای کافی برای پارک خودرو را دارد.
آب مصرفی منطقه فاقد کیفیت مطلوب برای آشامیدن است بنابراین میهمانان با خود آب معدنی جهت آشامیدن همراه داشته باشند.
میهمانان گرامی می توانند با طی کردن مسافت حدود 50 متری به سوپرمارکت و نانوایی دسترسی داشته و مایحتاج روزانه خود را تهیه کنند.
کیفیت خطوط شبکه برای تلفن همراه در مکالمه عالی و پوشش اینترنت برای هر دو اپراتور به صورت 4G است، به علاوه اقامتگاه مجهز به اینترنت وای فای می باشد که به صورت رایگان قابل استفاده برای میهمانان است.
از جمله جاذبه های طبیعی جزیره قشم می توان به جنگل حرا، دره ستارگان و... و از جمله جاذبه های تاریخی این جزیره می توان به قلعه پرتغالی ها، آب انبار بی بی، سد گوران و... اشاره کرد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو