اجاره کلبه دو طبقه در سراوان - کچا

اجاره کلبه دو طبقه در سراوان - کچا

درباره اقامتگاه

اجاره کلبه دو طبقه در سراوان - کچا
این کلبه چوبی یکخوابه دو طبقه با تراس دلباز و چشم انداز زیبای کوه و جنگل در روستای کچا واقع شده که با سراوان حدود 10 کیلومتر و با شهر رشت حدود 30 کیلومتر فاصله دارد.
طراحی کلبه به صورت تراس، اتاق خواب، سرویس ایرانی مشترک با حمام در طبقه اول و سالن پذیرایی، آشپزخانه ، تراس و سرویس ایرانی داخل تراس در طبقه دوم با دسترسی حدود 11 پله در اختیار میهمانان گرامی می باشد.
محیط اطراف حیاط اقامتگاه از سه طرف با دیوار و از یک طرف با سایه روشن محصور شده و از بیرون مشرف نمی باشد و ضمنا سرایدار در همسایگی و خارج از این محوطه سکونت دارد.
میهمانان گرامی توجه فرمائید این روستا فاقد نانوایی می باشد و بهتر است نان مصرفی خود را از شهر تهیه فرمائید و به همراه داشته باشید، همچنین دسترسی به سوپرمارکت با حدود 5 دقیقه رانندگی امکان‌پذیر می باشد، کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای اپراتور همراه اول و ایرانسل در مکالمه خوب و دسترسی به اینترنت برای اپراتور همراه اول 3G و برای ایرانسل ضعیف می باشد.
از جاذبه های گردشگری این منطقه می توان به آبشار کچا، سد خاکی سقالکسار، سد بیجار، مرداب سراوان، موزه میراث روستایی، چشمه اورجین و رودخانه زیبای سیاه رود اشاره نمود.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو