نمای ویلا

اجاره ویلا استخردار در ارومیه - امامزاده

درباره اقامتگاه

اجاره ویلا استخردار در ارومیه - امامزاده
این ویلا تریبلکس سه خوابه (یک اتاق خواب مستر) به همراه استخر و تراسی شیشه ایی با چشم انداز باغات میوه، میز بیلیارد، میز فوتبالدستی و حیاطی دلباز در منطقه روستایی امامزاده واقع شده است که با شهر ارومیه حدود 12 کیلومتر فاصله دارد.
ویلا با طراحی تریبلکس در طبقه همکف شامل استخر مسقف، سالن پذیرایی، آشپزخانه، سرویس ایرانی، سرویس فرنگی با حمام، در طبقه اول دارای سالن نشیمن به همراه میز بیلیارد و فوتبالدستی، سه اتاق خواب ( یک اتاق کودک و یک اتاق مستر)، سرویس بهداشتی فرنگی با حمام در یک اتاق خواب می باشد و در طبقه دوم یک تراس با نرده های شیشه ایی و تخت سنتی قرار دارد.
در محوطه 2500 متری این اقامتگاه امکانات رفاهی و تفریحی شامل آلاچیق های چوبی، آتشکده هیزمی، میز و صندلی باغی، تخت های سنتی مسقف، اتاق تنور با بخاری و سماور هیزمی با دکوراسیون سبک سنتی کاهگلی، تاب، طاق های انگور و ... برای تمامی سلیقه ها فراهم گردیده است.
محیط اطراف حیاط با دیوار محصور شده و جهت امنیت بیشتر ورودی و حیاط به غیر از محیط استخر مجهز به دوربین مداربسته و دزدگیر می باشد.
مهمانان عزیز می توانند با حدود 5 دقیقه پیاده روی به نانوایی و سوپرمارکت دسترسی داشته و مایحتاج روزانه خود را مهیا نمایند.
گفتنی است کیفیت خطوط شبکه برای تلفن همراه در مکالمه خوب و پوشش اینترنت در ایرانسل و همراه اول به صورت 4g می باشد، به علاوه اقامتگاه مجهز به اینترنت وای فای رایگان است.
استفاده از سونای خشک این اقامتگاه تنها با هماهنگی قبلی با میزبان و پرداخت هزینه جداگانه امکان پذیر است.
شهر ارومیه یکی از شاخص ترین ابر شهرهای ایران می باشد که دارای جاذبه های بسیار دیدنی است.
از جاذبه های این شهر زیبا می توان به دریاچه ارومیه، کلیسا ننه مریم، دریاچه مارمیشو، دریاچه دالامپر، سه گنبد، بازار ارومیه و . . . اشاره کرد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو