سالن پذیرایی

اجاره سوئیت در سرعین - ۳ تخته

درباره اقامتگاه

اجاره سوئیت در سرعین - 3 تخته
این سوئیت مبله یکخوابه با ظرفیت 4 نفر و به صورت 3 تخت یک نفره و یک سرویس کفخواب در طبقه های دوم تا هفتم یک هتل آپارتمان 20 واحدی هفت طبقه با آسانسور، دوربین مداربسته، پارکینگ مسقف، رستوران در منطقه ای دنج و آرام و در مرکز شهر سرعین واقع شده است.
ساختمان این هتل آپارتمان در طبقه همکف دارای یک پارکینگ مسقف، در طبقه اول شامل لابی و در طبقه های دوم تا هفتم شامل سوئیت های بدون خواب، سوئیت های سه تخته، چهار تخته و پنج تخته می باشد، همچنین مجموعه دارای نگهبانی و پذیرش 24 ساعته است، در این اقامتگاه سفارش غذا برای هر سه وعده از رستوران مجموعه با پرداخت هزینه جداگانه میسر است.
اتاق ها این مجموعه فاقد ماشین لباسشویی می باشند اما امکان شست و شوی لباس با هماهنگی قبلی میزبان و در لاندری مجموعه با پرداخت هزینه جداگانه میسر است ، ضمنا میهمانان این مجموعه از کارت تخفیف 20 درصدی استفاده از آبگرم نیز بهره مند هستند.
دسترسی به نانوایی و سوپرمارکت با فاصله حدود 50 متری از هتل آپارتمان مسیر می باشد و کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه عالی و دسترسی به اینترنت به صورت 4G است.
لازم به ذکر است لابی و آسانسور هتل آپارتمان از پارکینگ با حدود 10 پله قابل دسترس می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو