ایوان

رزرو بوم گردی در میهم علیا قروه - VIP

درباره اقامتگاه

رزرو بوم گردی در میهم علیا قروه - VIP
این اتاق با ظرفیت حداکثر 5 نفر در مجموعه ای بوم گردی در روستای مهیم علیا واقع شده و تا شهر قروه حدود 26 کیلومتر فاصله دارد.
اتاق 20 متری دارای 5 عدد سرویس کف خواب، شوفاژ، سرویس ایرانی و حمام می باشد.
اتاق فاقد یخچال است و از مشاعات اقامتگاه می توان به آلاچیق، کباب پز، محوطه پارکینگ و حیاط، آشپزخانه مرکزی با امکان پخت و پز توسط میهمانان و سرویس بهداشتی عمومی اشاره کرد.
محیط اطراف حیاط مجموعه با دیوار و فنس حصار شده است و نگهبان به صورت 24 ساعته در محوطه مجموعه و میزبان در فاصله نزدیک به اقامتگاه سکونت دارند، ضمنا دوربین مداربسته محوطه حیاط مشاع را تحت پوشش قرار می دهد.
در این اقامتگاه صبحانه رایگان سرو می شود و سفارش وعده های نهار و شام نیز با هماهنگی قبلی با میزبان و پرداخت هزینه جداگانه ممکن است..
میهمانان گرامی می توانند با پیمودن مسافت حدود 200 متری به نانوایی و سوپرمارکت دسترسی داشته و مایحتاج روزانه خود را مهیا کنند.
کیفیت خطوط شبکه برای تلفن همراه در مکالمه خوب و پوشش اینترنت در همراه اول 4G و در ایرانسل به صورت 3G می باشد، به علاوه اقامتگاه مجهز به مودم وای فای است که رایگان در اختیار میهمانان قرار داده می شود.
لازم به ذکر است حدود 200 متر مسیر منتهی به اقامتگاه جاده خاکی مناسب برای تردد وسایل نقلیه است.
از جمله مناطق دیدنی کردستان با مردمان خونگرم و میهمان نواز میتوان به دریاچه زریبار، غار کرفتو، دژ قمچقای، غار و تپه قلایچی اشاره کرد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو