نمای پلان اقامتگاه

اقامتگاه بومگردی کوچصفهان - اتاق جیر

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بومگردی کوچصفهان - اتاق جیر
این اتاق نقلی با حیاط زیبا و ایوان بزرگ در منطقه ای دنج و آرام از روستای ویشکاننک و با فاصله حدود 20 کیلومتری از مرکز شهر رشت واقع شده است.
این اتاق سنتی در یک خانه سنتی دارای سه اتاق واقع شده که هر کدام از اتاق های آن در اختیار یک گروه از میهمانان این مجموعه اقامتی می باشد.
هر کدام از اتاق های این خانه روستایی دارای تلویزیون، بخاری، کولر گازی اسپلیت، حمام و سوریس بهداشتی اختصاصی می باشند، همچنین ایوان این خانه روستایی به همراه آشپزخانه عمومی مجموعه به صورت مشترک در اختیار میهمانان این اقامتگاه است.
محیط اطراف حیاط زیبای این اقامتگاه از یک طرف (رو به رو) با دیوار محصور می باشد و از سه طرف دیگر به شالیزار ختم می شود، همچنین در این حیاط آلاچیق درختی دو طبقه ، آلاچیق معمولی واقع شده که به صورت مشترک مهیای استفاده میهمانان می باشد.
ضمنا این حیاط زیبا با میهمانان همین خانه روستایی و میزبان آن که در همین محوطه و در اقامتگاه دیگری سکونت دارد، همچنین میهمانان طبقه بالا ساختمانی که میزبان آن در آن حضور دارد به صورت مشترک در اختیار میهمانان است، به علاوه همین محوطه به دوربین مداربسته نیز مجهز است.
اقامتگاه دارای استخر پرورش ماهی نیز می باشد که میهمانان اگر وسایل ماهیگیری داشته باشند میتوانند از ماهیگیری لذت ببرند و هزینه ماهی صید شده را جداگانه پرداخت کنند.
100 متر انتهایی مسیر این اقامتگاه به صورت خاکی می باشد اما این مسیر با هر نوع وسیله نقلیه ای قابل دسترسی است.
دسترسی به نانوایی و سوپرمارکت با حدود 400 متر فاصه از اقامتگاه امکان‌پذیر می باشد.
کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه عالی و دسترسی به اینترنت به صورت 4G است.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو