نمای اقامتگاه و چشم انداز زیبای کوه های پوشیده از درختان

رزرو بوم گردی در زیاز - ۲ تخته دوم

درباره اقامتگاه

رزرو بوم گردی در زیاز - 2 تخته دوم
این اتاق با ظرفیت 3 نفر و چشم انداز زیبا کوه و جنگل در طبقه دوم (20 پله دسترسی) یک اقامتگاه بومگردی دو طبقه (13 واحدی) در محیطی خوش آب و هوا در دل جنگل در روستای زیاز (لوکیشن فیلم بچه های مدرسه همت ) و منطقه ییلاقی اشکورات واقع شده است که تا شهر رحیم آباد حدود 25 کیلومتر و تا شهر رودسر حدود 45 کیلومتر فاصله دارد.
این اتاق 9 متری دارای 2 تخت یکنفره و شوفاژ می باشد.
مشاعات شامل آشپزخانه (اجاق گاز، یخچال، سینک ظرفشویی) و حمام مشترک با سرویس بهداشتی ایرانی در انتهای هر راهرو، حیاط زیبا دارای آلاچیق های متعدد، فضای بازی برای بچه ها و پارکینگ می باشد که با سایر میهمانان به صورت مشترک استفاده می شود.
اطراف حیاط با دیوار محصور و واحد سرایداری 24 ساعته در ورودی اقامتگاه مستقر است.
گفتنی است در این اقامتگاه غذا سرو نمی شود و میهمانان گرامی برای تهیه مایحتاج روزانه با طی مسافت حدود 700 متری به بازارچه دسترسی خواهند داشت.
لازم به ذکر است این منطقه فاقد لوله کشی گاز شهری می باشد و سوخت اقامتگاه برای گرمایش و پخت و پز توسط کپسول گاز مایع تامین می شود.
پوشش تلفن همراه برای اپراتور ایرانسل در مکالمه عالی و اینترنت به صورت 4G است و ارائه این خدمات برای اپراتور همراه اول با مشکل روبرو است.
ساختمان این مجموعه اقامتی و گردشگری یک مدرسه قدیمی است که لوکیشن فیلم بچه های مدرسه همت می باشد و به جهت حس نوستالژی، توجه گردشگران بی شماری را به خود جلب کرده است. دسترسی آسان به کوه، جنگل، آبشار زیبای میلاش، رودخانه پلرود، خانه های روستایی و اماکن تاریخی و دیدنی استان گیلان و بهره مندی از پرسنل مسلط به زبان انگلیسی و راهنمای تور از دیگر مزیت های رزرو این اقامتگاه می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو