اجاره ویلا جنگلی در لاهیجان - سوخته کوه

اجاره ویلا جنگلی در لاهیجان - سوخته کوه

درباره اقامتگاه

اجاره ویلا جنگلی در لاهیجان - سوخته کوه
این ویلا جنگلی یکخوابه با تراس و محوطه بسیار زیبا در دامنه کوه با چشم انداز جنگل و باغات چای در مجاورت رودخانه در محیطی بسیار آرام و دلچسب در روستای صالح بر از توابع سوخته کوه واقع شده است که تا لاهیجان حدود 10 کیلومتر و تا سیاهکل حدود 13 کیلومتر فاصله دارد.
محوطه 1400 متری ویلا مجهز به آبنمای فرشته است که با نیمکت های قرینه و نورپردازی در میان پوشش گیاهی درخچه های کامکوات و چشم انداز جنگل فضای مناسبی را برای استراحت، دورهمی و شب نشینی و فرار از هیاهوی زندگی شهری میهمانان گرامی فراهم آورده است.
اطراف حیاط با دیوار محصور است و ویلای دیگری در محوطه قرار دارد که شخصی در آن سکونت ندارد.
لازم به ذکر است ویلا مجهز به دوربین مداربسته می باشد که کوچه، دروازه ورودی و محوطه را تحت پوشش قرار می دهد.
این ویلا فاقد پارکینگ می باشد و امکان پارک خودرو در مقابل درب فراهم است. میهمانان گرامی با حدود 2 کیلومتر رانندگی به سوپرمارکت و نانوایی دسترسی خواهند داشت.
کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور همراه اول و ایرانسل در مکالمه خوب و دسترسی به اینترنت به دلیل جنگلی بودن منطقه ضعیف است.
200 متر انتهایی مسیر دسترسی به اقامتگاه خاکی و قابل تردد برای انواع خودرو می باشد.
فاصله ویلا تا منطقه گردشگری سوخته کوه و تالاب زیبای آن حدود 2 کیلومتر، تا بام سبز و تله کابین لاهیجان حدود 10 کیلومتر، تا جنگل ازبرم 10 کیلومتر، تا جنگل سیاهکل حدود 12 کیلومتر، تا آبشار لونک و منطقه ییلاقی دیلمان 34 کیلومتر می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو