اجاره سوئیت در پل نگین مسجدسلیمان - ۳ تخته

اجاره سوئیت در پل نگین مسجدسلیمان - ۳ تخته

درباره اقامتگاه

اجاره سوئیت در پل نگین مسجدسلیمان
این سوئیت مبله یکخوابه مستر یکی از سوئیت های موجود در یک مجتمع اقامتی دنج و زیبا در جوار تالاب شیمبار (شیرین بهار) در روستای پل نگین است که در فاصله حدود 80 کیلومتری مسجد سلیمان واقع شده است.
سوئیت دارای ایوان، نشیمن با آشپزخانه، یک اتاق خواب مستر، سرویس و سرویس ایرانی می باشد. حیاط دلباز آن نیز دارای آب نما با نیمکت های سنگی جهت لذت بردن از فضای باز می باشد.
محوطه اقامتگاه با دیوار محصور و ورودی، حیاط و پارکینگ مجهز به دوربین مداربسته می باشد و همچنین جهت امنیت بیشتر و رسیدگی به امورات مجتمع دارای سرایدار و نگهبان 24 ساعته است.
این منطقه فاقد نانوایی است ولی مجموعه دارای سوپرمارکت، نان محلی بسته بندی و محصولات لبنی است که البته پیشنهاد می شود مایحتاج ضروری خود را در زمان سفر از شهر تهیه و با خود همراه داشته باشید.
این منطقه فاقد گاز شهری است و از کپسول گاز مایع در سوئیت ها استفاده می گردد.
پوشش شبکه تلفن همراه در مکالمه خوب و پوشش اینترنت برای دو اپراتور همراه اول و ایرانسل 3G است.
اقامتگاه در مرز بین چهارمحال بختیاری و خوزستان قرار دارد که گردشگران بسیاری را از این دو منطقه به سوی خود جذب می نماید.
چشم انداز تالاب شیمبار که در فصل پاییز تا بهار پر آب و در فصل تابستان سرسبز است، آبشار بسیار زیبای نگین، طبیعت بکر و پوشیده از درختان بلوط و آب و هوای کوهستانی بخشی از جاذبه های این منطقه می باشد.
همچنین در فصل زمستان منطقه جذاب تاراز که پوشیده از برف میشود، آبشار موری و نیز کوه دلا و کوه کینو که مناسب برای یک کوهنوردی دلچسب است همواره مورد استقبال گردشگران و طبیعت دوستان قرار می گیرد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو

با امکان چت آنلاین با میزبان