نمای اقامتگاه سکوی شب نشین

اجاره باغ ویلا شاهرود - بسطام

درباره اقامتگاه

اجاره باغ ویلا در بسطام شاهرود
این باغ ویلا دو خوابه با دو تراس دلباز و چشم انداز زیبا در باغ 5000 متری و فاصله 2 کیلومتری بسطام و 10 کیلومتری شاهرود واقع شده است.
اطراف حیاط اقامتگاه از چهار طرف با دیوار محصور است و دروازه ورودی و حیاط مجهز به دوربین مداربسته می باشد، همچنین واحد سرایداری در همسایگی سکونت دارد.
لازم به ذکر است این منطقه فاقد سوپر مارکت می باشد و نانوایی در فاصله حدود 200 متری اقامتگاه (شهرک رضوی) قرار دارد و بهتر است اقلام مصرفی خود را از شهر بسطام تهیه نمائید.
کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه در دو اپراتور همراه اول و ایرانسل در مکالمه عالی و دسترسی به اینترنت به صورت 4G می باشد.
لازم به ذکر است 50 متر انتهایی مسیر دسترسی به اقامتگاه شن ریزی شده و قابل تردد با انواع خودرو می باشد.
در این اقامتگاه امکان سفارش وعده های غذایی با پرداخت هزینه و هماهنگی قبلی نیز وجود دارد.
میهمانان گرامی توجه فرمائید به منظور آبیاری درختان در برخی مواقع (با اجازه و اطلاع قبلی میهمان) احتمال حضور سرایدار در باغ وجود دارد، همچنین استفاده از میوه های درختان ممنوع است و از آسیب رساندن به گیاهان خودداری فرمائید.
در همسایگی این اقامتگاه واحد دامداری و مرغداری قرار دارد و امکان تهیه تخم مرغ محلی و شیر تازه دام برای میهمانان گرامی فراهم است.
مراکز دیدنی بایزید بسطامی، شیخ ابوالحسن خرقانی و مجموعه کم نظیر شاهرخیه شامل مدرسه، مسجد، برج کاشانه و آتشکده و امامزاده محمد، جاذبه های تاریخی و جنگل ابر و آبشار زیبای مجن از جاذبه های طبیعی شهر توریستی بسطام می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو

با امکان چت آنلاین با میزبان