پذیرایی

اجاره سوئیت مبله در بوشهر - لب دریا

درباره اقامتگاه

اجاره سوئیت مبله در بوشهر - لب دریا
این سوئیت مبله بدون اتاق خواب با چشم انداز زیبای دریا در طبقه اول (20 پله دسترسی) یک ساختمان سه طبقه (3 واحدی) روی پارکینگ در محله ششم بهمن در نزدیکی ساحل دریا و فاصله حدود 10 کیلومتری مرکز شهر بوشهر واقع شده است.
اقامتگاه در نزدیکی ساحل زیبای دریا قرار دارد به گونه ای که با حدود 10 متر پیاده روی خود را در ساحل با امکان تفریحات آبی مهیج همچون قایق سواری و جت اسکی خواهید دید.
دروازه ورودی و راه پله با دیگر ساکنین در طبقه بالا به صورت مشترک استفاده می شود، همچنین واحد فاقد پارکینگ می باشد و امکان پارک خودرو در مقابل درب فراهم می باشد.
لازم به ذکر است آب لوله کشی این منطقه فاقد کیفیت لازم برای آشامیدن می باشد و بهتر است برای آشامیدن آب معدنی به همراه داشته باشید، همچنین سوخت منطقه از کپسول گاز مایع تامین می باشد.
دسترسی به سوپرمارکت و نانوایی برای تهیه مایحتاج روزانه در فاصله حدود 200 متری امکان پذیر است. فاصله از فرودگاه کمتر از 10 دقیقه با ماشین است.
کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور همراه اول و ایرانسل در مکالمه عالی و دسترسی به اینترنت به صورت 4g می باشد.
بوشهر شهری بندری ، پایتخت انرژی و از شهرهای جنوبی ایران است که در حاشیه خلیج همیشه فارس قرار داشته و مکان های تاریخی بسیاری دارد که قدمت آن به دوره ساسانیان می رسد لازم به ذکر است در طبقه بالا این واحد کافی شاپ و در طبقه همکف رستوران واقع شده است.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو