پذیرایی

اجاره خانه در کیش - شهرک صدف

درباره اقامتگاه

اجاره خانه در کیش - شهرک صدف - دو خواب
این منزل مبله دو خوابه در طبقه دوم یک ساختمان سه طبقه چهار واحدی در شهرک صدف جزیره زیبا کیش و با فاصله نزدیک از مرکز خرید مروارید واقع شده است.
محیط اطراف پارکینگ اقامتگاه با دیوار محصور می باشد، همچنین آب لوله کشی شهری آن کیفیت لازم برای نوشیدن را ندارد، بنابراین پیشنهاد میشود آب معدنی جهت نوشیدن همراه داشته باشید، همچنین سوخت اقامتگاه از طریق گاز کپسولی تأمین میشود.
این منزل مبله با پیمودن حدود 10 پله قابل دسترسی می باشد.
میهمانان این اقامتگاه می توانند از تخفیف 10 درصدی گشت و تفریحات ساحلی، همچنین اجاره خودرو و موتور بهره‌مند شوند.
دسترسی به نانوایی و سوپرمارکت با حدود 5 دقیقه پیاده‌روی از اقامتگاه میسر می باشد و کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه عالی و دسترسی به اینترنت به صورت 4G است.
فاصله این اقامتگاه تا مراکز خرید مروارید ، پردیس یک و دو و زیتون حدود 1500 متر ، تا اسکله بزرگ کیش حدود 3 کیلومتر ، تا فرودگاه کیش و ساحل مرجانی حدود 5 کیلومتر ، تا پارک دلفین ها حدود 7 کیلومتر و تا کشتی یونانی نیز حدود 15 کیلومتر می باشد.
کیش یکی از زیباترین جزایر مسکونی خلیج همیشه فارس می باشد که همچون نگینی در آب های نیلگون آن قرار گرفته است. جاذبه های طبیعی و تجاری این جزیره سالانه میلیون ها گردشگر ایرانی و خارجی را به خود جذب می کند و به دوطریق دریایی و هوایی نیز می توان به این جزیره زیبا سفر کرد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو