رزرو بوم گردی در مرنجاب - سوئیت ۱۰ تخته

رزرو بوم گردی در مرنجاب - سوئیت ۱۰ تخته

درباره اقامتگاه

رزرو اقامتگاه بوم گردی در مرنجاب
این سوئیت مستر در یک اقامتگاه بوم گردی در کویر مرنجاب و در 25 کیلومتری شهر آران و بیدگل واقع شده است.
این پروفایل بیانگر سوئیت 24 متری این مجموعه است که دارای 10 تخت یک نفره، حمام با سرویس ایرانی و فرنگی اختصاصی می باشد و و مشاعات ساختمان نیز شامل آشپزخانه مرکزی با اجاق گاز و یخچال، 6 حمام با سرویس ایرانی و فرنگی در حیاط می باشد.
این اقامتگاه در یک کاروانسرای قدیمی در دل کویر زیبای مرنجاب قرار گرفته است ، معماری این بوم گردی به صورت سنتی با اتاق کاه گلی است که زندگی در خانه های قدیمی ایران را برای شما تداعی می کند.
این بوم گردی اقامتگاهی زیبا و دنج در دل رمل ها و تپه های شنی با امکاناتی بسیار خوب تاسیس شده است. شب نشینی دور آتش و استراحت در کمپ های کویری و تماشای آسمان زیبای کویر در شب ، خاطره ای تمام نشدنی برای شما می سازد.
صبحانه در این اقامتگاه رایگان است و امکان سفارش وعده های غذایی ناهار و شام نظیر چلو گوشت محلی، برونی، کشکاب و ... با پرداخت هزینه و هماهنگی قبلی نیز وجود دارد.
لطفا توجه فرمایید، یک اقامتگاه کویری دارای حداقل امکانات اقامتی می باشد، لذا فقط دوستانی که با اقامت در این نوع مناطق آشنایی دارند و به دنبال تجربه اقامتی کوتاه و توام با آرامش در این مناطق هستند با آگاهی و مطالعه توضیحات اقدام به رزرو کنند

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو