اجاره منزل ویلایی در الموت - اندج

اجاره منزل ویلایی در الموت - اندج

درباره اقامتگاه

اجاره منزل ویلایی در الموت
این منزل ویلایی یکخوابه در طبقه اول یک ساختمان دو طبقه در فاصله 80 کیلومتری شهر قزوین در روستای اندج منطقه الموت واقع شده است.
این منزل ویلایی دارای یک اتاق خواب است که فاقد تختخواب بوده ، ولی لوازم خواب بصورت کف خواب بوده و برای تعداد 8 نفر رختخواب وجود دارد ، این اقامتگاه فاقد تلویزیون است.
این منزل ویلایی دارای یک حیاط بزرگ می باشد که به دو قسمت تشکیل شده است که در یک قسمت آن 5 عدد آلاچیق جهت نشستن در فضای باز وجود دارد.
در این اقامتگاه امکان سفارش غذاهای سنتی و محلی نظیر سبزی پلو محلی، کدو قلیه، خورشت قبولی،کباب ماهی سالمون، آش دوغ و آش ترشو ... با هماهنگی و اطلاع قبلی میزبان وجود دارد که با توجه به وجود آلاچیق ها در حیاط آن محیط مناسبی برای صرف غذا در هوای آزاد فراهم شده است.
روستای اندج در منطقه الموت استان قزوین واقع شده است ، که دارای کوه‌های بلند ، صخره‌های شگفت‌آور با اشکال عجیب و دره‌های زیبا است ، همچنین رودخانه آن آرامشی دل پذیر به طبیعت این روستا داده است.
فاصله این اقامتگاه تا سوپرمارکت حدود 5 دقیقه بصورت پیاده روی می باشد ، ولی برای دسترسی به نانوایی حدود 15 دقیقه رانندگی نیاز است.
لازم به ذکر است میزبان این منزل ویلایی در طبقه بالای همین واحد سکونت دارد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو