ویلا با استخر و جکوزی در متل قو - ۴ خوابه

ویلا با استخر و جکوزی در متل قو - ۴ خوابه

درباره اقامتگاه

رزرو ویلا با استخر آبگرم و جکوزی در متل قو
این ویلا دوبلکس چهار خوابه که سه اتاق خواب آن مستر می باشد با میز بیلیارد، میز و صندلی باغی و چتر، بالکن، باربیکیو، استخر روباز آبگرم و حیاط زیبا در منطقه دریا گوشه متقل قو واقع شده است.
ویلا در طبقه اول سالن پذیرایی، آشپزخانه، یک اتاق خواب دارای حمام و سرویس ایرانی و یک توالت فرنگی مهمان دارد و در طبقه دوم با سالن پذیرایی، سه اتاق خواب که دو عدد از آن ها مستر هستند، توالت فرنگی با حمام و بالکن در اختیار مهمانان می باشد.
استخر روباز آبگرم ویلا که به صورت اتوماتیک تصفیه می شود به ابعاد 5 در 3 متر و به عمق 1.4 الی 1.6 متر به صورت چهار فصل آماده استفاده مهمانان است.
حیاط اقامتگاه با دیوار محصور و به دوربین مداربسته مجهز می باشد البته در محیط اطراف استخر ویلا دوربین مداربسته نصب نشده است، همچنین کوچه ای اقامتگاه در آن واقع شده دارای نگهبانی می باشد.
دسترسی به نانوایی و سوپرمارکت با حدود 2 دقیقه رانندگی از ویلا امکان پذیر می باشد.
کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه عالی و دسترسی به اینترنت به صورت 4g است.
در فاصله 5 دقیقه‌ای این ویلا پاساژ، مراکز خرید و رستوران‌های بسیار شیکی وجود دارد و می‌توانید برای گشت وگذار و خرید به آن‌ها مراجعه کنید.
فاصله این ویلا تا تهران از جاده چالوس تقریبا 4 ساعت است و مقصدی مناسب برای سفر به شمال ایران است و منطقه شیک و بسیار زیبایی است. در صورت نیاز برای مراجعه به مراکز درمانی، مرکز بهداشت متل قو 5 دقیقه با شما فاصله دارد و تا بیمارستان طالقانی چالوس 30 دقیقه فاصله دارید.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو