ویلا در دهکده آویشار اسالم - فردوسی

ویلا در دهکده آویشار اسالم - فردوسی

درباره اقامتگاه

ویلا در دهکده آویشار اسالم - فردوسی
این واحد ویلایی شامل یک سالن بزرگ، آشپزخانه، سه اتاق خواب، دو سرویس بهداشتی (فرنگی و ایرانی) و دو حمام میباشد و برای گروهها و خانوادهای پرجمعیت و تورهای گردشگری مناسب است.
این واحد اقامتی در مجتمع گردشگردی م واقع در روستای بالاده اسالم (5 کیلومتری تالش) قرار دارد.
دسترسی آسان به جاذبه های گردشگری تالش ، از جمله سورتمه ریلی، ساحل قروق، ساحل زیبای گیسوم، آبشار ویسادار ، و جاده رویایی اسالم به خلخال، از مزایای این واحد اقامتی است.
در این اقامتگاه صبحانه از ساعت 8:30 الی 10 صبح رایگان سرو می شود و رستوران مولانای مجموعه ، با فضایی زیبا و مسخ کننده با منوی ارگانیک همچون مرغ محلی اناردون، سبزی پلو با ماهی، میرزاقاسمی، آبگوشت، پلو کباب محلی با پرداخت هزینه جداگانه و هماهنگی قبلی با میزبان در خدمت میهمانان عزیز می باشد.
این مجتمع با فضایی بالغ بر 5 هکتار در میان باغ های کیوی، آلوچه و شالیزارهای زیبا، با ویلاهای شمس تبریزی ، سوئیت های جامی و سعدی و رستوران مولانا ، می کوشد تا خاطراتی خوش برای شما عزیزان ، رقم بزند.
در این مجموعه دو واحد دیگر نیز قابل رزرو هستند.
**آویشار معتقده حیوانات هم مانند ما انسان ها نه تنها حق زندگی دارند، بلکه گاهی اوقات ما انسان ها وارد حریمشون شدیم و جاشون رو تنگ کردیم، پس همونقدر که ما حق زندگی داریم حیوانات هم به اندازه ما و‌ شاید حتی بیشتر حق زندگی دارند.
سگها، گربه ها، گاو و گوسفندها، مرغ و جوجه و اردک ها حتی گنجشک ها و کبوترهای آویشار نفس و جان ما هستند. پس اگر به هر کدوم از این عزیزان فوبیا دارید ،با احترام به شما آویشار جای مناسبی برای اقامت شما نیست.**

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو