ویلا باغ بزرگ با استخر آبگرم در فومن vip

ویلا باغ بزرگ با استخر آبگرم در فومن vip

درباره اقامتگاه

رزرو ویلا باغ استخردار در فومن vip - روستای رودپیش
این ویلای سه خوابه که به صورت دوبلکس ساخته شده است در یک باغ 5000 متری در روستای رودپیش در 10 کیلومتری شهر فومن واقع شده است.
در طبقه بالا : آشپزخانه ، اتاق خواب مستر و یک بهار خواب بزرگ واقع شده که دارای فوتبال دستی و تاب هم می باشد در طبقه پایین : پذیرایی ، آشپزخانه ، اتاق خواب ها ، سرویس بهداشتی و حمام قرار گرفته است.
فاصله این اقامتگاه تا مرکز استان گیلان شهر رشت حدود 20 کیلومتر ، تا موزه روستایی گیلان حدود 25 کیلومتر ، تا قلعه رودخان و پارک جنگلی سراوان حدود 30 کیلومتر ، تا شهر تاریخی ماسوله حدود 45 کیلومتر و تا نزدیکترین ساحل دریا حدود 50 کیلومتر می باشد.
همچنین با 5 دقیقه رانندگی می توانید به سوپرمارکت و نانوایی دسترسی پیدا نماید و امکان سرو صبحانه نیز با هماهنگی قبلی و پرداخت هزینه ی مجزا وجود دارد.
محوطه ویلا حدود 5000 متر بوده که در آن آلاچیق به همراه یک استخر بزرگ پرورش ماهی است که در فصل تابستان امکان صید ماهی با پرداخت هزینه هم وجود دارد.
محوطه از چهار طرف محصور بوده و دوربین مدار بسته فضای بیرون محوطه را تحت پوشش قرار داده ، همچنین واحد سرایداری در مجاورت ویلا و به صورت مجزا قرار گرفته است.
استخر دوم موجود در کنار ویلا جهت پرورش ماهی و ماهیگیری مسافران محترم می باشد که در ایام تابستان ساعت 5:30 صبح و در ایام پاییز و زمستان ساعت 6صبح سرایدار برای غذا دادن به ماهی ها و نظافت و پاکسازی محوطه ی باغ و استخر شنا و غیره بدون ایجاد مزاحمت برای میهمانان عزیز به داخل محوطه ورود میکند.
اقامتگاه دارای اینترنت وای فای رایگان می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو