ویو کلبه به دریای ابر

رزرو کلبه چوبی در اولسبلنگاه ماسال

درباره اقامتگاه

اجاره کلبه چوبی کوهستانی با ویو زیبا در ییلاق خریدول ماسال مشرف به تمام ییلاقات ماسال مهمترین ویژگی این کلبه قرار گیری در موقعیتی عالی، بسیار دنج و با حریم خصوصی مناسب است که با فاصله ی مناسبی از سایر کلبه ها قرار گرفته تا حتی در شلوغ ترین ایام سال محیطی آرام را برای شما مهیا کند.
این کلبه دارای برق ژنراتور و برق ups ذخیره میباشد .چراغ های اطراف کلبه فضای زیبایی برای دور هم نشینی در شب را برایتان مهیا میکند.
این کلبه چوبی تمیز در ییلاق خریدول که فاصله دو کیلومتری بالاتر از ییلاق اولسبلنگاه دارد واقع شده و دارای تراسی با صفا برای نشستن یا صرف غذا در فضای باز میباشد.
از این کلبه چوبی شما چشم اندازی بی نظیر از طبیعت کوهستانی روبرو دارید و در بعضی اوقات دریایی از ابر را زیر پای خود دارید و هجوم ابر و مه را تجربه خواهید کرد که طبعا بسته به شرایط جوی میباشد.
سادگی خصوصیت همه کلبه های ییلاقات ماسال است, بطوریکه آب شرب و شستشوی این کلبه از آب چشمه که به داخل کلبه لوله کشی شده تامین میشود و گرمای کلبه هم از بخاری های گازی که با کپسول کار میکند تامین میشود, البته امکانات آب و برق و گرما همیشه برقرار است.
لازم به ذکر است تمیزی این کلبه در اولویت قرار دارد و به همین علت از مهمانان انتظار دارم که در تمیز نگه داشتن کلبه و امکانات خواب می باشد.
آنتن دهی موبایل در ییلاق ضعیف می باشد.
توجه: فاصله کلبه تا محل پارک خودرو 200 متر میباشد که این فاصله پیاده طی میشود.
محل پارک خودرو امن می باشد.
*اقامت در کلبه های چوبی در چنین ارتفاعی بیشتر برای یک تجربه نو ،سنتی و القا حس نوستالژیک همانند گذشته های دور میباشد و نباید با هتل یا ویلاهای لوکس مقایسه شود.
حفظ نظافت و تمیزی کلبه بسیار مهم است.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو