نمای ویلا

اجاره ویلا ساحلی در رامسر

درباره اقامتگاه

اجاره ویلا در رامسر - ویلا در شمال
این ویلای دو خوابه دوبلکس حیاط دار با تراسی دلباز در محیطی آرام و کاملا دنج در فاصله حدود 500 متری از ساحل دریا که امکانات تفریحی و ساحلی در آن قرار دارد واقع شده.این اقامتگاه در محیطی سر سبز با بافت روستایی همراه با منظره ای زیبا و دسترسی اسان به مناطق دیدنی همچون جنگل دالخانی و سد میجران و ارامگاه خواننده حبیب وغیره همچنین نزدیکی به ساحل با امکانات دریایی میباشد.
سوپر مارکت, نانوایی , قصابی و ... در فاصله حدود 50 تا 100 متری از این ویلا قرار دارند از این رو برای تامین نیازهای اولیه مشکلی نخواهید داشت.
تا مرکز شهر رامسر و تنکابن حدود 15 کیلومتر فاصله دارد.
این ویلا از نظر جغرافیایی مابین تنکابن و رامسر قرار گرفته که امکان دسترسی به امکانات تفریحی رامسر مانند آبگرم رامسر و تله کابین و مراکز خرید رامسر و همچنین امکانات تفریحی تنکابن مانند مناطق ییلاقی و جنگلی دو هزار و سه هزار را بسیار ساده کرده و رستورانها و فروشگاههای پوشاک نیز در این مسیر بسیار مفید خواهد بود.
با توجه به نزدیک بودن دکل مخابرات به اقامتگاه ، آنتن دهی برای همراه اول و ایرانسل کامل و نت همراه به صورت 4G است.
مسیر رسیدن به اقامتگاه آسفالت ولی 150 متر آخر مسیر خاک می باشد.
محدوده اقامتگاه با فنس و شمشاد (دیوار سبز) محصور بوده و اقامتگاه مجهز به دزدگیر و کوچه با دوربین مداربسته کنترل می شود.بعلاوه میزبان هم در نزدیکی اقامتگاه و در فاصله 50 متری سکونت دارند.
مهم:لازم به ذکر است این اقامتگاه علاوه بر شستشو و نظافت تمام سطوح اعم از داخل و بیرون ساختمان ، اقدام به ضد عفونی کردن اقامتگاه و تمام ملحفه ها و تخت، مبلمان و غیره(جهت اسودگی خاطر میهمانان گرامی و ارزشمند) نیز میکند.ضد عفونی کردن و رعایت بهداشت بهترین راهکار جهت جلوگیری از ابتلا به ویروس میباشد.
به جمعهای مجردی اجاره داده نمی شود(حتی با نسبت خواهر و برادر) این اقامتگاه فقط برای خانواده های گرامی قابل رزرو است.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو